Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

expressmen

expressmen

Hiszti

Avagy Don Quijote harca a Szélmalommal

2015. augusztus 13. - expressmen

Szar dolog széllel szemben pisilni. Visszafújja és lucskos leszel tőle. Megszárad, de ottmarad a szaga. 

Körülbelül ilyen dolog egy nővel vitatkozni. Bármit hozol fel, a végén Te veszítesz. Sőt, következményei lesznek. Okos ember nem pisil széllel szemben, ugyanígy, nem megy bele parttalan vitákba.

Én sem vagyok tökéletes ember. Régebben sokszor elkövettem (néha még ma is) azt a hibát, hogy egy egy megkérdőjelezett döntésemet el akartam magyarázni a barátnőmnek. Az eredmény kivétel nélkül ismerős Neked is. Akárhogy magyaráztam, az eredmény mindig rosszabb lett a kiinduló pontnál.

Példa:

Szeretnél elmenni a haverokkal péntek este sörözni, nem tudod még hogy alakul az este. Tudod hogy lehet hogy be fogsz rúgni, és esélyes hogy hajnalban érsz haza. Rég volt már ilyen este, igazán jólesne. Ma szerda van. Szombatra egyébként túrát terveztetek, a barátnőd korán akar indulni de te amúgy is utálsz korán kelni hétvégén.

- Drágám, pénteken elmennék a haverokkal meginni egy két sört, régen beszélgettünk

- "szemöldökfelhúzás" igen?

- Igen, de nem maradunk sokáig, tudod, a túra miatt

- szóval nem megyünk szombaton túrázni, mert megint be fogsz rúgni és másnapos leszel

- de de, nem iszom sokat, csak dumálni szeretnénk. Meg amúgy sem akartam olyan korán kelni...

- Nem voltunk túrázni hónapok óta, és egyszer akarunk elmenni, te akkor is inkább a haverokkal iszol

- Igen, de múlt hétvégén anyukádéknál voltunk, előtte a barátnőid jöttek...

- Most miért hányod a szememre hogy anyukáméknál voltunk?! Mi bajod a barátnőimmel?

- Semmi, én szeretem anyukádékat is meg a barátnőidet is, csak arra szerettem volna utalni, hogy szeretnék egy napot kérni... 

( most tartunk 9 sornál, és de messze van még a vita vége, pedig egy OKÉ teljesen kielégítő válasz lett volna)

- ennyire rossz velem, hogy szabadságot kell kérned? 

- nem, nagyon szeretlek, de a barátaimat is szeretem...

- fontosabbak mint én? (CSAPDA)

- Nem, csak régen láttam őket

- Nem tudsz valamikor máskor találkozni velük? 

- Most van itthon mindenki, péntek után jön a hétvége, mostanra beszéltük meg

- Ohó ti már megbeszéltétek! Szóval csak le akarsz rázni! Jól van, majd én is elmegyek a barátnőimmel bulizni, úgyis régen voltunk már diszkóban. Nem táncoltunk már ezer éve. A Sári úgyis szakított a pasijával, jól jön neki a társaság

- Jó, menjél. De vigyázz magadra.

- Azt csinálok amit akarok, ha te elmehetsz inni, ne zavarjon ha berúgok és mással táncolok! Úgyse lesz semmi! 

 

Ugye milyen szép fake beszélgetést írtam fejből? Mondjuk tuti kihagytam egy két lehetőséget, de egy ismerős helyzetet akartam vázolni. Hol is követtem el a hibát az elképzelt beszélgetés során?

Tettem egy csomó ígéretet, ami nem segít, de korlátoz és biztosan beleköt: nem maradunk sokáig, nem akarok sokat inni

Tettem néhány megjegyzést amibe beleköthet: úgysem akartam korán kelni, anyukádéknál voltunk, a barátnőidnél voltunk

Mi lett volna a nyugodt megoldás?

- Drágám, péntek este elmegyünk sörözni a haverokkal

- szemöldökfelhúzás ( igen?)

- igen ( PONT!).

- de blablablablablablabla

-  Oké, szólj ha befejezted, addig átmegyek a szomszéd szobába

 

Na hát így nem fogja lemeríteni az agyad. De ha ezt sokszor eljátszod, úgy fogja érezni hogy nem érdekel a véleménye és bosszút áll. Így jutottunk vissza az előző ponthoz: egyensúly. Néha eljátszhatod, de lassan azt fogja gondolni amit az előző beszélgetésben kifejtettem. Mivel te nem reagálod le, meg is lesz róla győződve, és a következő vitakor mindenképp megpróbálja majd kiprovokálni hogy azt a sok baromságot előadhassa. 

De ne feledd a legfontosabbat: A hisztire nem ok kell, hanem alkalom!

Ha mindent úgy csinálsz, ahogy a nőd várja, ugyanúgy balhézni fog, csak a végén nem fogod érteni min. Ha okot adsz rá ( de nem súlyosat), akkor kézben tudod tartani a hisztit. Ez a megoldás! 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://expressmen.blog.hu/api/trackback/id/tr27703792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása